Friday, May 22, 2009

WAWA STOP berBLOGGING

sape2 yg rasa dia kawan aku, && sape2
yg rasa aku syg kat dia,
ye, tolongla tahu bhwa aku syg kat korang gile2! Thx jd kwn ak :) *cewahhh*
I know i can rely on you guys. I'm gonna remember you all,
yes i will <3
Tomorrow, in just a few hours more, i'm going to be at Uitm Shah ALam. I dont wanna write long, but guys, wish me luck k! I'm gonna miss all of you, all of you here,
Thanks friends,esp.mspc members..yg ajin komen ngan ak..
Mr.Indiego:until now i still do not know ur name..he3..jgn over rndu wawa ye.
u r d gud fwen stand 4 me..i'm yours..<3..haha..
gud lak in wateve u do..MyEm0.Com
domino's mmbe..naz.mo0n.kamil.sya.klw de pape xtvt xley la wawa nk join..thx invite wawa 2 join dis club..mmg bes!<3
thanks bloggers, thanks followers, i'm gonna be back in here in just a blink of your eyes.hehe..
gdis mrah jmbu..


tgk la puas2..smpy t'munth..huhu

p/s:tntg titel stop b'blogging uh..bkn ntok slamenye..ntok smntare wk2..(;
BUBYE EVERYBODY!!!

6 comments:

cik butter said...

cik wawa
pepon all d besh ok
tke cre..

oranglidi said...

hoo.. selamat berjuang.

AkuAyie said...

all the best wawa..
stdy rerajin taw..

farah hanie said...

huwaaaa...
same ah aq wey..
tp..
chill aja..hha

Kapten Luffy said...

kat uitm jgn lupa update ek

cikwawa said...

thx 2 haha.oranglidi.akuayie..
monkey d luffy..next week da stat kuliah..
klw smpt wawa update..
fara..jmp di kl..
(;